Reklamacje i zwroty

ZWROTY
Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym ( poza zmianami, które były konieczne w graniach zwykłego zarządu) – dotyczy to również opakowania towaru. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo.
W tym celu należy wydrukować wypełnić i podpisać formularz zwrotu/odstąpienia od umowy dostępny poniżej.

Formularz zwrotu towaru »

Zakupiony towar wraz z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem należy odesłać na poniższy adres:

Laviebelle
al. Laurowa 20/2
20-153 Lublin

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”

Aby usprawnić i przyśpieszyć procedurę zwrotu towaru prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu co w znacznym stopniu przyśpieszy pracę działu zwrotów.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu

REKLAMACJE
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga ­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Laviebelle
ul. Laurowa 20/2
20-153 Lublin

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”

Formularz reklamacyjny »

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga ­mailową.